Over DIM, Dutch Internet Media

Wie is DIM ?

DIM staat voor Dutch Internet Media en is het overkoepelende bedrijf voor de diverse dochterondernemingen van de familie van de Pas met ieder hun eigen specialiteiten. Joyce van de Pas is vanaf 2010 de voortrekker van DIM en komt uit de ICT en marketing hoek waar zij jarenlang in werkzaam is geweest. DIM heeft een aantal diverse bedrijfstakken die onderverdeeld zijn in dochterondernemingen.

De dochterondernemingen van Dutch Internet Media

Zo is daar MamsatWork.nl, een ontmoetingsplek op het internet voor werkende moeders in de leeftijd van 25 tot 55 jaar. Op deze website worden artikelen gepubliceerd die betrekking hebben op de moderne vrouw van nu en al haar interesses. Met een drie-tallige redactie en een aantal enthousiaste bloggers trekt MamsatWork maandelijks zo’n 16.000 unieke bezoekers. In het media bestand van DIM bevinden zich nog meer websites, zoals LeukeWebshops.com, een verzamelplek van de leukste websites op het internet in diverse categorieën en HappyPlaces.nl. Op al deze online media kanalen wordt advertising toegepast voor derden.

Een andere tak binnen DIM houdt zich bezig met de online verkoop van (kinder)kleding, Zazou.eu. Zazou richt zich op bijzondere kleurrijke fashion with a twist en samen met een partner worden er binnen een VOF importactiviteiten uitgevoerd met betrekking tot unieke haarspeldjes. Deze bijzondere haaraccessoires liggen momenteel bij zo’n 70 verkooppunten in Nederland en België en worden online middels een webshop aan particulieren verkocht.

Door de opgedane ervaring in de afgelopen jaren en de voorafgaande studies op het gebied van productontwikkeling en online marketing heeft DIM zich ook steeds meer gespecialiseerd in online marketing, webdesign en advisering. Dutch Internet Media heeft in haar portfolio dan ook al diverse ondernemingen waar zij websites voor gebouwd heeft en een adviserende rol speelt op het gebied van online marketing.